Service & Support

Building Control For Tomorrow

SERVICE

Servicedesk

Heeft u een probleem of een storing aan uw installatie? Onze servicedesk staat van maandag t/m vrijdag van 8:30 – 17:00 uur voor u klaar, of u nu wel of geen contract bij ons heeft. De servicedesk is bereikbaar via 0184-433933 of via de mail service@webeasy.nl.

Het preventief onderhouden van uw installatie(s) draagt bij aan de levensduurverlenging en de beschikbaarheidsverhoging van uw installatie(s). Webeasy biedt diverse contracten aan, variërend van Remote Connect tot Preventief Onderhoud met eventueel zelfs (2e-lijns) 24/7 Support.

Er is een basistraining voor iedereen die Webeasy klimaatsystemen zelfstandig in bedrijf wil stellen en/of beheren. Daarnaast is er speciaal voor onze Webeasy Partners een engineeringtraining. Door het volgen van deze training kan men zelfstandig klimaatsystemen calculeren en engineeren (standaard en maatwerk).

Servicedesk
SERVICEDESK
Storingsdienst Webeasy
STORINGSDIENST
Webeasy Trainingen
TRAININGEN
FAQ
FAQ’S
Servicecontracten Webeasy
SERVICECONTRACTEN
Advies
ADVIES

SERVICEDESK

Hoe gaat het in zijn werk?

1. Intake

Wij registreren uw vraag
en/of storing via een
telefonische intake of aan de
hand van de ontvangen
e-mail.

2. Analyse

We analyseren uw vraag en/of
storing en wanneer het niet op
afstand verholpen kan worden,
nemen wij contact op voor het
maken van een afspraak op locatie.

3. Oplossing

Uw vraag en/of storing is afgehandeld/opgelost. Dit kan gebeurd zijn middels hulp op afstand of door de eventuele storing op locatie op te lossen.


Eenvoudige aanpassingen en/of kleine storingen lossen wij meestal binnen het uur op. Overige storingen verhelpen wij gemiddeld binnen 1 tot 8 uur. Als we voor een oplossing meer tijd nodig hebben, dan ontvangt u eerst een kostenraming. Indien wij de storing niet op afstand kunnen verhelpen dan nemen wij contact met u op voor het maken van een afspraak op locatie.

SERVICECONTRACTEN

Onderhoud en support hoort safe & easy te zijn, vandaar dat we u graag willen bijstaan om de installatie zo goed en zo veilig mogelijk te beheren. Dit zodat uw klant van een optimale installatie kan profiteren. Want mocht u er niet uitkomen dan zijn wij er voor u om vanaf afstand en/of op locatie te helpen. Webeasy biedt diverse contracten aan, namelijk:

Remote
Connect

Met Webeasy Remote Connect combineert gebruiksgemak met een veilige verbinding. Met deze dienst heeft u externe toegang tot uw gebouwbeheersysteem. In ons portal ziet u in één overzicht al uw projecten. Daarnaast kunt u eenvoudig uw installatie beheren en aanpassen.

Remote
Support

Heeft u een vraag en/of storing en komt u er niet uit? Tijdens kantoortijden kunt u kosteloos* ondersteuning krijgen van onze Servicedesk. Wij maken van uw vraag en/of storing een ticket aan en vervolgens werken wij aan een oplossing. Met deze dienst krijgt u voorrang op niet contractanten.

Preventief
Onderhoud

Door onze slimme software kunnen wij zowel (deels) op locatie als (deels) vanaf afstand het jaarlijkse onderhoud uitvoeren. Zo zijn we in staat om vaker per jaar de installatie te monitoren, te rapporteren en een backup te maken. Al onze bevindingen worden vastgelegd in een onderhoudsrapportage.

Software
Maintenance

Om zo veilig en up-to-date mogelijk te zijn, verzorgen we jaarlijks tijdens het Preventieve Onderhoud voor een update/upgrade. Hierin nemen we de laatste security patches en bugfixes mee. Afhankelijk van de software-versie krijgt u ook de laatste ontwikkelingen mee qua visualisatie en extra functies e.d..

2e-lijns
24/7 Support

Heeft u een project/object waarbij een storing aan de klimaatinstallatie, verlichting, zonwering, beveiliging etc. welke binnen no time verholpen moet worden? Ook na kantoortijd of in het weekend?
Met deze dienst kunt u 24/7 een beroep doen op een Webeasy professional.

Meer
Info

Wilt u meer informatie over onze Servicecontracten? Bekijk dan onze brochure of neem contact op met onze service afdeling via
Telefoon
0184-433923

E-mail
service@webeasy.nl

Het trainingsprogramma van Webeasy bestaat uit de basis-, engineering- en maatwerktrainingen. De basistraining is voor iedereen die Webeasy klimaatsystemen zelfstandig in bedrijf wil stellen en/of beheren. De engineeringtraining maakt het mogelijk dat Webeasy partners up-to-date blijven van de mogelijkheden die Webeasy te bieden heeft. Daarnaast biedt het trainingsprogramma ook ruimte voor andere geïnteresseerden in Webeasy. Zo hebben wij diverse maatwerktrainingen.

Voor meer informatie over onze trainingen verwijzen wij u naar onderstaande brochure “Webeasy Trainingen”. Als u zich wilt inschrijven voor een van onze trainingen kan dat via onderstaande knop “Inschrijven”.