Service

Building Control For Tomorrow

SERVICE

Servicedesk

Heeft u een probleem of een storing aan uw installatie? Onze servicedesk staat van maandag t/m vrijdag van 8:30 – 17:00 uur voor u klaar, of u nu wel of geen contract bij ons heeft. De servicedesk is bereikbaar via 0184-433933 of via de mail service@webeasy.nl. Wij garanderen binnen 48 uur een passende oplossing te bieden.

Preventief onderhoud draagt bij aan de levensduurverlenging en de beschikbaarheidsverhoging van uw installatie(s). Webeasy biedt diverse contracten aan, variërend van Preventief Onderhoud, met eventueel 24/7 Support tot Duurzame Nazorg met rapportages en eventuele verbetervoorstellen. En mooi meegenomen; projecten in de garantieperiode of met een servicecontract worden gratis geholpen bij de Servicedesk.

Er is een basistraining voor iedereen die Webeasy klimaatsystemen zelfstandig in bedrijf wil stellen en/of beheren. Daarnaast is er speciaal voor onze Webeasy Partners een engineeringtraining. Door het volgen van deze training kan men zelfstandig klimaatsystemen calculeren en engineeren (standaard en maatwerk).

Servicedesk
SERVICEDESK
Storingsdienst Webeasy
STORINGSDIENST
Webeasy Trainingen
TRAININGEN
FAQ
FAQ’S
Servicecontracten Webeasy
SERVICECONTRACTEN
Advies
ADVIES

SERVICEDESK

Hoe gaat het in zijn werk?

1. Intake

Wij registreren
uw vraag en/of storing
via een telefonische
intake.

2. Analyse

We analyseren het
probleem en geven u inzicht
in de verwachte tijdsduur en de
eventuele oplossing.

3. Oplossing

Uw vraag en/of storing is afgehandeld/opgelost. Dit kan gebeurd zijn middels hulp op afstand of door de eventuele storing op locatie op te lossen.

Wat kost het?
Het starttarief bedraagt € 49,00 voor het eerste kwartier, voor ieder opvolgend kwartier rekenen wij € 24,50 excl. BTW. Projecten die nog in de garantieperiode zitten of een servicecontract hebben, worden gratis geholpen bij de servicedesk. Tijdens de analyse in stap 2 geven we u altijd een inschatting van de eventuele uren en kosten. Eenvoudige aanpassingen en/of kleine storingen lossen wij meestal binnen het uur op. Overige storingen verhelpen wij gemiddeld binnen 1 tot 8 uur. Als we voor een oplossing meer tijd nodig hebben, dan ontvangt u eerst een kostenraming.

SERVICECONTRACTEN

Webeasy biedt diverse contracten aan, Preventief Onderhoud, met eventueel 24/7 Support en Duurzame nazorg met rapportages en eventuele verbetervoorstellen.

Preventief
Onderhoud

  • Software updates
  • Patches en bug-fixes
  • Proactief informeren
  • Back-up Service
  • Gratis Servicedesk
  • Storingsopvolging op locatie binnen twee werkdagen

24/7
Support

  • Gratis Servicedesk
  • Inclusief Preventief Onderhoud
  • 24/7 uur telefonische Support
  • Storingsopvolging op locatie binnen 4 uur (ook ’s avonds en in het weekend)

Duurzame
Nazorg

  • Monitoring met Simaxx
  • Overzichtelijk dashboard
  • Diverse applicaties, o.a. rapportages, analyses, meldingen, etc. (eventueel met verbetervoorstellen)
  • Energie- en kostenbesparing

Wilt u meer informatie over onze Servicecontracten? Bekijk dan onze brochure of neem contact op met onze service afdeling via 0184-433933 of service@webeasy.nl

TRAININGEN

Het trainingsprogramma van Webeasy bestaat uit de basis-, engineering- en maatwerktrainingen. De basistraining is voor iedereen die Webeasy klimaatsystemen zelfstandig in bedrijf wil stellen en/of beheren. De engineeringtraining maakt het mogelijk dat Webeasy partners up-to-date blijven van de mogelijkheden die Webeasy te bieden heeft. Daarnaast biedt het trainingsprogramma ook ruimte voor andere geïnteresseerden in Webeasy. Zo hebben wij diverse maatwerktrainingen.

Voor meer informatie over onze trainingen verwijzen wij u naar onderstaande brochure “Webeasy Trainingen”. Als u zich wilt inschrijven voor een van onze trainingen kan dat via onderstaande knop “Inschrijven”.