Service & Support

Building Control For Tomorrow

SERVICE

De service afdeling zorgt voor het afhandelen van eventuele vragen die te groot of te complex zijn voor de Helpdesk. Maar ook lost de service afdeling storingen bij u op locatie op. Om verzekerd te zijn van een up-to-date M&R-installatie en snelle storingsafhandeling biedt deze afdeling u diverse service contracten aan.

Openingstijden
De service afdeling is maandag t/m vrijdag van 8:30–12:30 en van 13:00–17:00 uur bereikbaar. Op vragen die via e-mail zijn binnengekomen zullen wij tijdens werkdagen binnen 48 uur reageren. Bel 0184-433923 of e-mail service@webeasy.nl. Buiten kantooruren kunnen klanten met een 24/7-uurs contract direct contact opnemen met onze Alarmcentrale. Dit nummer staat vermeld in uw service contract.

Voor meer informatie over onze service contracten verwijzen wij u naar onze brochure “Webeasy Servicecontracten”.

HELPDESK

De helpdesk fungeert als aanspreekpunt bij technische vragen. Daarnaast assisteert de helpdesk bij het oplossen van kleine problemen in de (regeltechnische) installatie, mits deze binnen tien minuten verholpen kunnen worden. Bij vragen en/of problemen die niet direct opgelost kunnen worden, wordt u desgewenst doorverwezen naar onze service afdeling.

Openingstijden
De helpdesk is maandag t/m vrijdag van 8:30–12:30 en van 13:00–17:00 uur bereikbaar. Op vragen die via e-mail zijn binnengekomen zullen wij tijdens werkdagen binnen 48 uur reageren. Bel 0184-433933 of email helpdesk@webeasy.nl. Buiten kantooruren kunnen klanten met een 24/7-uurs contract direct contact opnemen met onze Alarmcentrale. Dit nummer staat vermeld in uw service contract.

TRAININGEN

Het trainingsprogramma maakt het mogelijk dat Webeasy dealers en partners up-to-date blijven van de mogelijkheden die Webeasy te bieden heeft. Webeasy trainingen zijn speciaal op maat gemaakt voor onze dealers, partners en (eind)gebruikers. Daarnaast biedt het trainingsprogramma ook ruimte voor andere geïnteresseerden in Webeasy.

Er is een basistraining voor iedereen die Webeasy klimaatsystemen zelfstandig in bedrijf wil stellen en/of beheren. Daarnaast is er een engineeringtraining voor iedereen die Webeasy klimaatsystemen ook zelfstandig wil calculeren, engineeren (standaard en maatwerk), in bedrijf wil stellen en/of beheren. Voor maatwerktrainingen zoals onder andere ruimteregelingen, doucheautomatisering, beveiliging en/of een eindgebruikerstraining verzoeken wij u contact op te nemen met uw accountmanager of onze afdeling verkoop.

Voor meer informatie over onze trainingen verwijzen wij u naar onderstaande brochure “Webeasy Trainingen”. Als u zich wilt inschrijven voor een van onze trainingen kan dat via onderstaande knop “Inschrijven”.