Service

Building Control For Tomorrow

SERVICE

Heeft u een probleem of een storing aan uw installatie? Onze servicedesk staat van maandag t/m vrijdag van 8:30 – 17:00 uur voor u klaar, of u nu wel of geen contract bij ons heeft. De servicedesk is bereikbaar via 0184-433933 of via de mail; service@webeasy.nl. Wij garanderen binnen 48 uur een passende oplossing te bieden.

Preventief onderhoud draagt bij aan de levensduurverlenging en de beschikbaarheidsverhoging van uw installatie(s). Webeasy biedt diverse contracten aan, variërend van Preventief Onderhoud, met eventueel 24/7 Support tot Duurzame Nazorg met rapportages en eventuele verbetervoorstellen. En mooi meegenomen; projecten in de garantieperiode of met een preventief onderhoudscontract hebben voorrang bij de Servicedesk.

Er is een basistraining voor iedereen die Webeasy klimaatsystemen zelfstandig in bedrijf wil stellen en/of beheren. Daarnaast is er speciaal voor onze Webeasy Partners een engineeringtraining. Door het volgen van deze training kan men zelfstandig klimaatsystemen calculeren en engineeren (standaard en maatwerk).

Servicedesk
SERVICEDESK
Storingsdienst Webeasy
STORINGSDIENST
Webeasy Trainingen
TRAININGEN
FAQ
FAQ’S
Servicecontracten Webeasy
SERVICECONTRACTEN
Advies
ADVIES

SERVICEDESK

Hoe gaat het in zijn werk?

1. Intake + Ticket

Wij registreren uw vraag en/of storing via een telefonische intake. Vervolgens ontvangt u van ons een persoonlijk ticket waarmee u het proces kunt volgen.

2. Analyse

We analyseren het probleem en geven u inzicht in de verwachte tijdsduur en de eventuele
oplossing.

3. Oplossing

Uw vraag en/of storing is afgehandeld/opgelost. Dit kan gebeurd zijn middels hulp op afstand of door de eventuele storing op locatie op te lossen.

Wat kost het?
Ons tarief voor de servicedesk is €24,50 per kwartier en € 49,00 aan administratiekosten. Projecten die nog in de garantieperiode zitten worden gratis geholpen. Tijdens de analyse in stap 2 geven we u altijd een inschatting van de eventuele uren en kosten. Eenvoudige aanpassingen en/of kleine storingen lossen wij meestal binnen het uur op. Overige storingen verhelpen wij gemiddeld binnen 1 tot 8 uur. Als we voor een oplossing meer tijd nodig hebben, dan ontvangt u eerst een kostenraming.

SERVICECONTRACTEN

Webeasy biedt diverse contracten aan, Preventief Onderhoud, met eventueel 24/7 Support en Duurzame nazorg met rapportages en eventuele verbetervoorstellen.

Diverse contracten

Preventief
Onderhoud

  • Software updates
  • Patches en bug-fixes
  • Proactief informeren
  • Back-up Service
  • Voorrang bij de Servicedesk
  • Storingsopvolging op locatie binnen twee werkdagen

24/7
Support

  • Inclusief Preventief Onderhoud
  • 24/7 uur telefonische Support
  • Voorrang bij de Servicedesk
  • Storingsopvolging op locatie binnen 4 uur (ook ’s avonds en in het weekend)

Duurzame
Nazorg

  • Monitoring met Simaxx
  • Overzichtelijk dashboard
  • Diverse applicaties, o.a. rapportages, analyses, meldingen, etc. (eventueel met verbetervoorstellen)
  • Energie- en kostenbesparing

Wilt u meer informatie over onze Servicecontracten? Bekijk dan onze brochure of neem contact op met onze service afdeling via 0184-433933 of service@webeasy.nl

TRAININGEN

Het trainingsprogramma van Webeasy bestaat uit de basis-, engineering- en maatwerktrainingen. De basistraining is voor iedereen die Webeasy klimaatsystemen zelfstandig in bedrijf wil stellen en/of beheren. De engineeringtraining maakt het mogelijk dat Webeasy partners up-to-date blijven van de mogelijkheden die Webeasy te bieden heeft. Daarnaast biedt het trainingsprogramma ook ruimte voor andere geïnteresseerden in Webeasy. Zo hebben wij diverse maatwerktrainingen.

Voor meer informatie over onze trainingen verwijzen wij u naar onderstaande brochure “Webeasy Trainingen”. Als u zich wilt inschrijven voor een van onze trainingen kan dat via onderstaande knop “Inschrijven”.